Dva dana posle Betinog saznanja koliko je Telekom platio prava za Premijer ligu direktor te kompanije gostovao je na jednoj od televizija, ali kao ni posle nekih ranijih saznanja nezavisnih medija javnost nije dobila konkretne odgovore. Vladimir Lučić ne pominje cifru od 600 miliona evra i objašnjava da je tajna koliko je novca građana Srbije potrošeno za taj poslovni potez.
„Ovo je odličan poslovni potez Telekoma jer smo mi pozicionirali svoj kanal do 2028. godine kao glavni sportski lanal u šest država bivše Jugoslavije. Ono što pokazuje 2020, a pogotovo 2021. godina jeste izuzetan rast prihoda i profitabilnosti“, kaže Lučić.
Direktor Telekoma zaboravlja da kaže da od 2013. godine do danas dobit te kompanije rapidno opada od skoro 152 miliona evra u 2014. godini, pa do samo 21 milion 2019 godine.
„Svesni smo ovih dana horora u Srbiji ali je ovo ekonomski horor koji ima višestruke posledice, to je politička osveta protiv nekih političkih protivnika. Vučić ne bira sredstva kako da to uradi, treće to je medijski rat jasno je da je to rat protiv jedne televizije, protiv jedne grupe ljudi i četvrta stvar ovo je moralni užas, nemoralno je zato što se vi zapravo kockate tuđim parama parama građana Srbije“, kaže ekonomski novinar Mijat Lakićević.
Dug Telekoma nastavlja da raste, pa kako prenosi NIN, na kraju prošle godine dostigao je granicu od 1,2 milijarde evra. Tako da se postavlja pitanje odakle novac za kupovinu i da li se Telekom zadužio.
Osim što je Telekom dao mnogostruko više novca za prenos utakmica nego što je plaćao Sport Klub, direktor Sport Kluba Nemanja Simeunović otkriva za list Danas da su tri države Nemačka, Austrija i Švajcarska platile 25 miliona evra. Francuska koja je naskuplja po teritoriji, platila je 40 miliona za istu stvar Telekom daje 100 miliona evra novca građana Srbije.
Ovo je samo nastavak poslovanja koje je rukovodstvo Telekoma pokušalo da sakrije ali dokumenta koja je N1 televizija objavila još početkom godine nisu skrivala da je cilj uništenje konkurencije SBB-a i kanala koji posluju u okviru Junajted medije N1, Nova S, Sport klub.
„Ovde se radi o samovlasti Aleksandra Vučića koji želi po svaku cenu da otera medije iz vaše grupacije osim političkim sredstvima što će proglasiti određene novinare za strane plaćenike sada vrši ekonomski pritisak na investitore koji stoje iza ove grupacije i naterati ih da se povuku iz ekonomskih razloga“, navodi novinar nedeljnika Vreme Vukašin Obradović.
Većinski vlasnik Telekoma Srbija je država. Blizu pet miliona građana Srbije ništa ne zna o poslovanju te kompanije, a kao vlasnici kompanije trebalo bi da imaju uvid u to na šta se i kako troši njihov novac i koliko ih i ko zadužuje. I građane i privredu.