Televizija: ekran koji se menja

Ideja druge po redu teme o fenomenima televizije, je sveprisutni zabavni sadržaj u svim svojim oblicima. Forma, strategija produkcija, izbor sadržaja su elementi, koji plasiraju, ali i trasiraju tržište i posredno utiču na gledalačku svest.

Zabava kao format je na izvestan način blisko vezana i za komercijalni prostor. Paralelno sa razvojem tehnologije, tokom televizijske istorije zabavni programi su bili glavni i neminovni deo društvene aktivnosti, mentalitetskih osobenosti publike, razmene poruka, prostor za subverziju, kritiku i prikaz opštih potreba i normi društva.

 

Zabava je od katodnih cevi do led ekrana bila direktan indikator opštih globalnih i lokalnih okolnosti.

 

Koliko zabavni sadržaji poput muzike, kvizova, kolažnih emisija, rijaliti šou i tok šou programa, ali i informativnih formata, koji se sve češće doživljavaju kao šou program, utiču na gledaoce, kao i to šta su etičke norme zabavnih formata, kakve su uredničke moći, kako se zabavni sadržaj osmišljava, razvija i produkuje, uz Petra Stanojlovića govoriće i njegova gošća, urednica i TV lice RTS, Dragana Kosjerina.

 

Utorak, 26. april u 20 časova, UK Parobrod

 

Tagovi

Povezani tekstovi