Ambiciozni vlasnik komercijalne Televizije „Pink“ Željko Mitrović od večeras emituje novu informativnu emisiju – „Nacionalni dnevnik“ u udarnom terminu (19.30), koja će ići i na satelit, a osoba najpozvanija da govori o novom projektu jeste svakako Aleksandar Crkvenjakov, čovek koji će voditi prvi „Nacionalni dnevnik“ Televizije „Pink“.
– Možda još nije sve spremno i nije dovoljno urađeno, ali ima dovoljno elemenata da narednih meseci stvorimo dobru emisiju – kaže Crkvenjakov.
Da li ste zadovoljni situacijom koju ste zatekli na „Pinku“?
– Najzadovoljniji sam ljudima jer sam se našao u sredini koja je vrlo mlada i po proseku godina i po razmišljanju, što će dovesti do dobre atmosfere i opuštene komunikacije. Voditeljska ekipa je iskusnija, to su ljudi sa kojima se ja znam barem 20 i više godina.
Termin u kojem će se prikazivati „Nacionalni dnevnik“ poklapa se sa informativnim programima različitih kuća, između ostalog i RTS-a.
– Znam da postoji mali milion emisija, sve manje-više pokrivaju jedna drugu i to je uobičajeno. RTS od osnivanja Drugog programa ima dnevnik u isto vreme kad i na prvom kanalu. Ne vidim to kao borbu za gledaoce, već je to jedna zdrava konkurencija.
Aleksandar Tijanić je nedavno izjavio da mu vi ne možete biti nikakva konkurencija. Šta je to što će „Nacionalni dnevnik“ izdvajati od ostalih?
– Dnevnik RTS-a je brend koji se razvija 45 godina, opstao je i u vremenu 90-ih kada je bio najgori na svetu. Sa druge strane, Tijanić se ne razume u pravljenje emisije, nije radio nijednu emisiju. On je svetski prvak kad treba pričati, naročito o sebi. Dok dnevnik nacionalne televizije ima obavezu prema dnevnopolitičkim stvarima i Vladi, mi kao komercijalna televizija možemo izabrati ono najzanimljivije bez prikazivanja raznoraznih protokola. Pokušaćemo da gledaoce privučemo dobrom slikom, dobrom mrežom izveštača iz cele Srbije, ali i BiH i Crne Gore. Voli narod da vidi šta se radi preko plota.