TIJANIĆ U ZATVOR!!!

BEOGRAD – Vlasnik TV Pinka Željko Mitrović žestoko je uzvratio na optužbe koje je u intervju Kuriru na njegov račun izneo generalni direktora RTS-a Aleksandar Tijanić. Prvi čovek Pinka tvrdi da je Tijanić nesavesnim poslovanjem u prvih osam meseci ove godine „oštetio državnu televiziju za oko 70 miliona evra“!

Mitrović za Kurir objašnjava da je štetnim ugovorom sa fantomskom američkom firmom „Digitrack LTD“, preko posrednika „Media house“ iz Beograda, generalni direktor RTS-a snizio cene oglašavanja i na taj način omogućio RTS-u da naplati samo 3,75 miliona, umesto 73 miliona evra!

– Aleksandar Tijanić mora u zatvor zato što je RTS u prvih osam meseci ove godine emitovao reklame u vrednosti od 6.208.412.750 dinara, ali je preko marketinga naplaćeno samo 319 miliona dinara, što je gotovo 20 puta manje! Cena sekunde u udarnom terminu na RTS-u kreće se oko 90 evra. Međutim, zahvaljujući ugovoru sa kompanijom „Universal“, koji je realizovan preko firme „Digitrack LTD“, a uz posredstvo domaće agencije „Media house“, cena oglašavanja je smanjena za čitavih 95 odsto! Ovo su podaci iz njegove fioke! – ističe Mitrović.

On dodaje da su u pozadini cele ove priče „svakako lični motivi“ i postavlja nekoliko pitanja:

– Kako je moguće da državna televizija pokloni 95 odsto svog reklamnog vremena? Neka je u rabat otišlo 30, pa i 50 odsto, šta je sa razlikom? Ta fabrika zvana RTS proizvodi komercijalno vreme, ali ga ne prodaje u skladu sa tržišnim cenama koje je sama formirala, već ga daje budzašto. Koja to firma u svetu radi na ovaj način? Ne želim da ulazim u konfrontaciju sa Vladom Srbije, ali neko tamo mora da se zapita zašto Tijanić svojim „liberalnim“ pristupom poklanja državne pare – ocenjuje Mitrović.

Prema njegovim rečima, ugovor sa „Universalom“ sporan je po nekoliko osnova.

– Najpre, nije praksa da se ugovori sa tako velikim kompanijama sklapaju uz pomoć posrednika, pogotovo ako je taj posrednik fantomska firma „Digitrack LTD“, koju je nemoguće naći čak i na internetu. Pink ima nekoliko sličnih ugovora sa holivudskim mejdžorima, i verujte ni za jedan nam nije bio potreban posrednik! Na stranu što su ti programi plaćeni mnogo više nego što je njihova realna cena. Pa, mi imamo novije programe koje smo platili manje! – navodi Mitrović.

Druga sporna činjenica je saradnja sa beogradskom marketinškom agencijom „Media house“.
– Istražite malo kakve je poremećaje izazvalo spuštanje cena oglašavanja za 95 odsto kod ostalih velikih agencija! Pitajte Tijanića da li je Đilasu, Šaperu i ostalima morao da spušta cenu, da li Maksa Ćatović preti da će poništiti ugovore i povući svoje reklame, jer se njemu naplaćuje mnogo više nego tamo nekoj agenciji „Media house“… – poručuje vlasnik TV Pinka.


Željko Mitrović na kraju napominje da je ugovor RTS-a i „Digitrack LTD-a“ uz posredstvo „Media house“ realizovan bez prethodno raspisanog tendera.
– Prema Zakonu o javnim nabavkama, za tu vrstu ugovora potreban je tender. Pomenuti ugovor nije prošao ni Upravni odbor RTS-a, jer je monopolski. U narednih pet do deset godina RTS će ubiti konkurenciju niskim cenama! U redu je da on to radi na tržištu, ali mi nije jasno kako je moguće da se niko na državnoj televiziji ne buni što su prihodi dvadeset puta manji. Za takve stvari neko mora da odgovara, a ko je odgovorniji od generalnog direktora RTS-a?! – zaključuje Mitrović.



Ugovor RTS-a i „Digitrack LTD-a“ ispred RTS-a su potpisali Aleksandar Tijanić, Robert Nemeček, direktor finansija Branka Hinić i direktor marketinga Nebojša Nedeljković, dok je potpisnik ispred „Media house“ bila Slavica Šimić.

Tagovi

Povezani tekstovi