Tiraži bez nedoumica

O verifikaciji tiraža štampanih medija, kao jednog od preduslova za uspešnije poslovanje na markentiškom planu, razgovaralo se i na posećenom jednodnevnom seminaru, koji su organizovali Asocijacija medija, ambasada Nemačke u Beogradu i nemački Institut za unapređenje kulturne saradnje sa inostranstvom


U radu je učestvovalo 35 polaznika iz 15 vodećih novinsko izdavačkih kuća, stručnjaci iz Ministarstva kulture i informisanja, Privrdne komore Srbije, Fakulteta političkih nauka i distributerskih kuća. Seminaru su prisustvovali  i prdstavnici markentiških agencija i oglašivača, koji su ukazali da će im precizni podaci o prodatim tiražima, po zonama prodaje, olakšati donošenje odluka o distribuciji oglasa.


I iskustvima u oditovanju prodatih novinskih tiraža govorili su Mihael Šalmajer, organizacioni direktor kompanije IVW, jedine oditorske kuće u Nemačkoj, koja verifikuje tiraže preko 2.500 štampanih medija, i Liviu Burlaku, generalni sekretar kompanije „Matesz“, koja se istim poslom bavi i u Mađarskoj.


S.R.

Tagovi

Povezani tekstovi