U Srbiji registrovano 1.379 medija

mediji-na-manjinskim-jezicima

[box align=’box-left’ id=’6994′]

Mirković je na skupu „Primena novih medijskih zakona u praksi“ koji je organizovan u Domu kulture u Bujanovcu rekao da taj podatak govori koliko je medijsko tržište u Srbiji zahtevno, kao i da očekuje da u najskorije vreme Agencija za privatizaciju raspiše aukciju za privatizaciju medija.

„Medijski zakoni su doneti uz monitoring Evropske unije a izrađeni su u transparentnom procesu u kome su učestvovali, unutar radnih grupa i kao posmatrači, i predstavnici OEBS-a, uz pomoć eksperata koje je angažovala Delegacije EU u Srbiji, a sva tri (doneta) medijska zakona usaglašena su s Briselom“, kazao je Mirković.

On je dodao da su medijski zakoni rađeni paralelno sa podacima skrininga poglavlja 23, 10 i 8 u predpristupnim pregovorima za pridruživanje EU, kao i da će Vlada Srbije u najskorije vreme usvojiti još jedan zakon iz sfere medija – Zakon o oglašavanju.

„Svi zakoni su usaglašeni i s medijskom strategijom. Ne smatram da privatizacija automatski znači i gašenje medija. Privatizacija medija znači i jedan novi početak, razgovaramo o novom modelu finansiranja“, kazao je Mirković.

On je naveo da „Vlada Srbije ne želi nikoga da diskriminiše“, kao i da „ne postoji nikakvo ograničenje (u budžetu) koji lokalne samouprave ili bilo koji nivo vlasti ima za projektno finansiranje medija nakon privatizacije“.

Tagovi

Povezani tekstovi