United Media (UM), vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, potpisala je ugovor sa Forbsom (Forbes) kojim je planirano pokretanje licenciranih Forbes digitalnih izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i organizovanje prepoznatljivih Forbs konferencija i događaja, navedeno je u saopštenju UM.
„Uzbuđeni smo što ćemo zajedno sa United Media pokrenuti Forbsova izdanja u Adriatic regionu“, rekao je Peter Hung iz Forbsa. „Posvećeni smo promovisanju preduzetništva širom sveta, a novim izdanjima u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini značajno ćemo povećati naše prisustvo u Evropi”.
„Velika je čast i privilegija za United Media da sarađuje sa tako velikom i uglednom kompanijom kao što je Forbes. Ovaj ekskluzivni ugovor je u skladu sa našim strateškim planom o proširenju poslovanja i razvoju novih platformi za naše korisnike. Pokretanje digitalnih izdanja Forbesa u regionu je značajan korak napred u ostvarivanju cilja da čitaocima pružimo najnovije vesti i informacije o poslovanju, finansijama i drugim važnim temama. Ovom saradnjom moći ćemo da im ponudimo pristup Forbsovom sadržaju i analizama i uvereni smo da će ovo doneti suštinsku promenu u digitalnom okruženju na teritoriji jugoistočne Evrope“, rekla je Aleksandra Subotić, izvršna direktorka United Media.
Ugovorom je predviđeno da, do kraja godine, bude pokrenuto pet novih Forbes Adria sajtova. Oni će u potpunosti imati pristup svim Forbs sadržajima, ali će donositi i lokalne priče. Forbs izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori i Sloveniji vodiće iskusni urednici i novinari koji će se pobrinuti da lokalni sadržaj bude jedinstven i prilagođen potrebama publike. Kako privreda u Adriatic regionu nastavlja da raste i da se razvija, Forbs sajtovi će biti tu da pruže najnovije vesti, analize i uvid u svet poslovanja, navodi se u saopštenju.