United Media se pridružila Alijansi za kreativnost i zabavu u borbi protiv piraterije u Evropi

Izvor: United Media
Izvor: United Media

Vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi fokusirana na napore protiv piraterije

 

Alijansa za kreativnost i zabavu („Alliance for Creativity and Entertainment“ – ACE), vodeća svetska organizacija posvećena zaštiti dinamičnog pravnog ekosistema za kreativni sadržaj, danas je poželela dobrodošlicu kompaniji United Media kao svojoj najnovijoj članici. United Media, članica United Grupe, je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi koja emituje više od 50 kanala na nekoliko platformi.

 

Lokalna i međunarodna saradnja ključne su za borbu protiv piraterije u regionu jugoistočne Evrope, gde je United Media identifikovala konstantan porast ilegalnih striminga u poslednjih pet godina. Na primer, procenjuje se da je u Grčkoj više od 750.000 korisnika pretplaćeno na ilegalne striming servise, a samo jedan nedavno ugašen lokalni striming vebsajt imao je oko 2,1 milion poseta u poslednja tri meseca.

 

„Alijansa za kreativnost i zabavu (ACE) sa ponosom pozdravlja kompaniju United Media kao najnoviju medijsku kompaniju koja se pridružila našoj brzorastućoj organizaciji i podržala našu globalnu misiju – borbu protiv ilegalnih operacija piraterije“, rekao je Čarls Rivkin, predsednik i izvršni direktor Američke filmske asocijacije i predsednik ACE-a. „Sa svakim novim članom, mreža ACE postaje sve jača i bolje opremljena za iskorenjivanje piraterije i zaštitu kreativne ekonomije.“

 

United Media donosi visokokvalitetan lokalno produciran sadržaj u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Grčkoj i Bugarskoj, kroz svoje popularne filmove i serije za javnost, i nastavlja da širi svoj uticaj na globalnom nivou.

 

„Strateška odrednica kompanije United Media je stvaranje kvalitetnog i atraktivnog sadržaja. Ulažemo u produkciju, ljude, tehnologiju, verujemo u svoje ideje, i naša je dužnost da učinimo sve što je u našoj moći da obezbedimo autorska prava i pravne operacije celokupnog tržišta. Verujemo da je ACE savršen partner u ovoj misiji i radujemo se zajedničkom radu. Uvereni smo da ćemo zajedničkim naporima ojačati kreativnu ekonomiju“, rekla je Aleksandra Subotić, izvršna direktorka kompanije United Media.

 

Alijansa za kreativnost i zabavu je ove godine zabeležila porast broja članica. Organizaciju sada čine 43 članice širom sveta, uključujući kompaniju United Media, a narednih nedelja trebalo bi da se pridruži još kompanija. Organizaciju podržava mreža eksperata koji posluju u visokotehnološkim istragama i kriminalističkim službama, u partnerstvu sa lokalnim vladama i međunarodnim organizacijama kao što su Interpol i Evropol, sa ciljem da preuzme ceo lanac snabdevanja piratskim sadržajem.

 

Piraterija digitalno strimovanog sadržaja, koji čini 80 odsto ukupne piraterije, dovodi u opasnost inovacije, kreativnost i investicije, i ugrožava stvaraoce, inovatore i potrošače. Prema podacima Globalnog inovacionog centra, piraterija nanosi ekonomsku štetu u vrednosti od 29,2 do 71 milijarde dolara godišnje u izgubljenim domaćim prihodima. Osim toga, potrošačima se nanosi šteta prilikom pristupa ilegalnom sadržaju – trećina piratskih sajtova cilja potrošače virusima koji mogu da dovedu do niza problema, uključujući krađu i finansijske gubitke, navodi se u izveštaju Saveza digitalnih građana.

 

Alijansu za kreativnost i zabavu su 2017. osnovale Američka filmska asocijacija i mnoge vodeće svetske medijske i tehnološke kompanije, sa ciljem da udruže napore i resurse u zajedničkoj borbi protiv pretnje i rasprostranjenosti onlajn piraterije. Upravni odbor ACE-a čini šest članova Američke filmske asocijacije – Disney, NBCUniversal, Netflix, Paramount, Sony Pictures i Warner Bros, kao i Amazon i Apple TV+. Od svog nastanka, ACE je uspešno vodio ili učestvovao u hiljadama globalnih akcija protiv piraterije, u proseku nekoliko desetina akcija mesečno protiv ilegalnih striming servisa i izvora neovlašćenog sadržaja i njihovih operatera.

Tagovi

Povezani tekstovi