Više znanja veća šansa

Milica Milić, direktor za korporativne komunikacije u kompaniji „Kolor pres grupa“(Color Press Group), rođena je 1977. u Novom Sadu. Još kao devojčica pokazivala je afinitet prema jezicima, pa je bilo logično da upiše Filološku gimnaziju u Sremskim Karlovcima.
– Kao i svi karlovački đaci, ponosna sam što sam francuski i engleski jezik savladala upravo u najstarijoj srpskoj gimnaziji, osnovanoj 1791 – priča Milica i ističe da je zahvaljujući profesorki Dragici Pomani izabrala studije francuskog jezika i književnosti.
Nakon druge godine studija počela je da radi u privatnoj firmi za opremanje enterijera, a uporedo s tim upisala je još jedan fakultet – Fakultet za uslužni biznis, smer Menadžment u turizmu.
– Bilo je naporno, ali s obzirom na to da mi je upornost jedna od dominantnih karakternih crta, morala sam da završim započeto – kaže Milićeva koja je menadžment završila kao stipendista fakulteta sa prosečnom ocenom 9,64.
Ostvareni snovi
Direktor za korporativne komunikacije u najvećoj domaćoj izdavačkoj kući kaže da je oduvek želela da radi u medijima.
– Kao devojčica maštala sam o tome da čitam vesti na televiziji ili da budem voditelj neke emisije. Iako tada nisam imala jasnu percepciju o tome šta rad u medijima tačno podrazumeva, svidela mi se pomisao da budem na televiziji i da me gleda mnogo ljudi – priseća se Milica.
Kratko je radila kao radijski voditelj i tu je imala priliku da „iznutra“ otkrije šta znači raditi u medijima.
– Bila sam oduševljena i znala sam da će moj životni poziv biti usko vezan za medije, jer je to dinamičan posao koji svakodnevno donosi iznenađenja, nove kontakte, mogućnosti i edukaciju – priča Milićeva i kaže da je upravo zbog toga nakon studija menadžmenta završila i novinarsku školu „Kolor pres grupe“.
Isticala se marljivošću i željom da uči i napreduje, što su profesori i menadžment „Kolor pres grupe“ primetili i ponudili joj da nakon završene škole ostane u kompaniji.
– Radila sam kao pomoćnik urednika magazina „Brava kaza“(Brava Casa). Ljudi iz menadžmenta su primetili moje sklonosti ka dizajnu nameštaja i opremanju enterijera, pa su predložili da organizujem „launch party“ za novi magazin na našem tržištu – seća se Milica.
Iako je o uređenju prostora dosta znala zbog iskustva sa prethodnog posla, priznaje da je imala tremu, jer je prvi put trebalo da radi PR i marketing za veoma atraktivan magazin.
– Pošto sam uspešno realizovala nekoliko projekata u domenu komunikacija i marketinga, preuzela sam funkciju PR menadžera za celu kompaniju – kaže Milićeva.
Kompanija se širila, a Milica napredovala, da bi pre pola godine bila postavljena na funkciju direktora korporativnih komunikacija „Kolor pres grupe“.
Edukacija pre svega
– U mom odeljenju rade WEB urednici, grafički dizajneri, PR asistenti, menadžeri promocije, i svi vodimo računa o tome da se naša izdavačka kuća, sa više od sto magazina u Srbiji i regionu, uvek predstavi na najbolji način – kaže Milićeva i naglašava da je njen posao da se stara o imidžu kompanije i njenom predstavljanju javnosti.
Posebno je ponosna na to što ima podršku najvišeg menadžmenta kompanije za organizaciju humanitarnih akcija.
– Prave kompanije imaju izgrađenu svest o filantropiji – kaže najmlađa direktorka u „Kolor pres grupi“ i ističe da je između ostalog njena zasluga to što kompanija ima izuzetne odnose s klijentima i saradnicima, jer je zadužena i za osmišljavanje druženja, kako na nivou kompanije, tako i na eksternom nivou.
– Rado odlazim na marketing seminare u Srbiji i regionu – kaže Milica i objašnjava da su ovakvi skupovi značajni za sticanje novih znanja i veština, ali i ostvarivanje poslovnih kontakata od kojih neki prerastaju i u prijateljstva.
Takve su i obuke kod inostranih partnera, kao što su vlasnici licence magazina „Hello!“ u Madridu ili „Joy“ i „Bravo“ u Minhenu.
– Najinteresantniji su mi seminari za učenje stranih jezika u inostranstvu, od kojih bih posebno izdvojila kurs italijanskog na ostrvu Elba – priča Milica i kaže da je po prirodi veoma radoznala i da je jedna od njenih deviza da čovek uči dok je živ.
– Volim da učim, jer nikad se ne zna kada ću to znanje moći da upotrebim. Zato sam, između ostalog, u „Jatu“ završila i obuku za rad u sistemu za bukiranje – kaže Milica i dodaje da bi volela da nastavi školovanje.
Prati stručnu literaturu, član je Evropske asocijacije direktora za komunikacije od koje svakodnevno dobija sve novosti iz oblasti marketinga.


Tanja Janković

Tagovi

Povezani tekstovi