Vodič o najnovijim trendovima u štampi na kongresu WEF

Vodič WEF-a zasnovan je na najboljim poslovnim iskustvima redakcija štampanih medija iz celog sveta, koja su postavljana na uredničkom blogu (www.editorsweblog.org).

Na konferenciji će od 29. maja do 1. juna, između ostalog, biti reči o uređivačkoj politici, menadžmentu i onlajn strategijama štampanih medija.

Među učesnicima će biti stručnjak kompanije Gugl (Google) Kriša Barat (Krisha), direktor digitalnog izdavaštva lista „Gardijan“ (The Guardian) Sajmon Valdman (Simon Waldman), urednik „Velta“ (Die Welt) Jan-Erik Peters (Eric) i mnogi drugi.

Prema navodima u vodiču WEF, ključni trendovi u štampanim medijima ove godine zasnovani su na tehnološkoj revoluciji, a među njima su blogovi i „participirajuće novinarstvo“, uticaj amaterske fotografije na novinarstvo, mogućnosti onlajn pretraživanja, animiranje mladih čitalaca, kao i primena biznis modera u štampi i onlajn izdanjima.

Članovi WEF i učesnici konferencije u Seulu mogu besplatno preuzeti vodič „Trendovi u redakcijama 2005“ sa sajta http://www.wan-press.org/article3513.html, dok će ostalima biti dostupan po ceni od 129 evra.

Očekuje se da će na konferenciji u Seulu učestvovati više od hiljadu izdavača, glavnih urednika i drugih predstavnika štampanih medija iz celog sveta.

Program konferencije i listu učesnika moguće je naći na sajtu Svetske asocijacije štampe (WAN) – http://www.wan-press.org/seoul2005

WEF je organizacija u okviru WAN, koja okuplja 18.000 listova, 72 nacionalne asocijacije štampanih medija, kao i individualne predstavnike štampe iz 102 zemlje, 11 agencija i devet regionalnih i međunarodnih medijskih grupa.

Tagovi

Povezani tekstovi