Fejsbuk počinje da ograničava reklame koje ciljaju tinejdžere

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Kompanija Fejsbuk je saopštila da više neće dozvoljavati oglašivačima da ciljaju one od 18 godina i mlađe na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim veb lokacijama.

Nova politika, koja se takođe odnosi na Instagram i Facebook messsenger, još uvek dozvoljava ciljanje tinejdžera, ali samo na osnovu starosti, pola i lokacije, prenosi Glas Amerike.

 

Starosne granice mogu se razlikovati u zavisnosti od zemlje, a iz Fejsbuka navode da će nova politika početi za nekoliko nedelja.

 

„Već dajemo ljudima načine da nam kažu da radije ne bi videli oglase na osnovu svojih interesa ili na osnovu svojih aktivnosti na drugim veb lokacijama i u aplikacijama, na primer putem kontrola u našim podešavanjima oglasa“, navodi se u saopštenju Fejsbuka, u kom se najavljuje nova politika oglašavanja.

Tagovi

Povezani tekstovi