Rebrendiranje veka, Fejsbuk planira promenu imena

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

„Fejsbuk“ planira veliko rebrendiranje, zbog čega će kompanija promeniti ime naredne nedelje, saznaje sajt „Verge“

Očekuje se da će osnivač i direktor Mark Zakerberg to zvanično objaviti naredne nedelje na godišnjoj kompanijinoj konferenciji 28. oktobra.

 

Poput „Gugla“ koji je promenio ime krovne kompanije u „Alfabet“, rebrendiranje će verovatno pozicionirati „Fejsbuk“ kao krovnu kompaniju sa brojnim aplikacijama u svom sklopu, poput Instagrama, Votsapa, Okulusa…

 

Britanski list Gardijan pokušao je da potvrdi informaciju, ali je portparol „Fejsbuka“ rekao da ta kompanija „ne komentariše glasine ili spekulacije“.

 

Potencijalno rebrendiranje dolazi u vreme kada se „Fejsbuk“ nalazi pod velikim pritiskom zbog pojavljivanja uzbunjivačice Frensis Hojgen, koja je američkom Kongresu rekla da je ta kompanija „stavila astronomski profit ispred interesa ljudi“, da škodi deci i destabilizuje demokratske režime širom sveta.

 

Hojgenova je Volstrit džornalu otkrića brojna interna dokumenta, poput istraživanja o tome da se kod 30 odsto tinejdžerki slika o njihovom fizičkom izgledu pogoršala zbog Instagrama.

 

Osim toga, „Fejsbuk“ je početkom meseca, posle uobičajenog održavanja, pretrpeo pad svojih servera zbog čega sve mreže u sklopu kompanije nisu radile 6 sati.

Tagovi

Povezani tekstovi