„Verujemo da kroz obnavljanje članstva u vodećoj poslovnoj medijskoj asocijaciji možemo da damo doprinos unapređenju medijskog ambijenta u kojem poslujemo. Digitalizacija je pokrenula talas izazova za medijsku industriju i u značajnoj meri promenila uslove poslovanja. Imajući u vidu da imamo medije u zemlji i regionu, u prilici smo da jasno sagledamo koji su izazovi sa kojima se nosi industrija u našoj zemlji, ali i da zahvaljujući iskustvima sa drugih tržišta ponudimo moguća rešenja. Smatramo da je u zajedničkom interesu da se uključe svi koji mogu i žele da pomognu da se poslovanje u medijskoj industriji permanentno unapređuje,“ izjavila je Ana Aleksić, predstavnica Adria Media Group u Asocijaciji medija.
Adria Media Group je jedna od vodećih medijskih kompanija u regionu sa preko 600 zaposlenih u 4 zemlje.
U svom portfoliju ima 31 štampano i 29 digitalnih izdanja, 3 kablovske televizije, 1 online oglasnik i 2 platforme za produkciju sadržaja.
Aktivno radi na stalnom unapređenju profesionalnih i etičkih standarda i jedina je medijska kompanija u regionu koja je uvela funkciju menadžera za etičke standarde.