Najveći deo novca je , naravno, podeljen medijam i raznim PR agencijama koje su u „milosti“ lokalne vlasti i SNS .
Ukupno dvadeset šest medijskih projekata biće sufinansirano od strane grada Leskovca, predlog je dostavila tročlana komisija koju su činili već tradicionalni “ocenjivači” i tandem koji odlučuje o tome koji mediji će dobiti novac od poreza Leskovčana, a čine ga Mića Miljković iz Niša i Radoman Irić iz Vranja.
Treći član je ove godine bio , na predlog Lokal pressa i NUNS-a, Stojan Marković iz Čačka.
I ove godine je deo od trideset miliona dinara, koliko je za ove namene izdvojeno u budžetu Leskovca, otišao u Niš i Vranje za tamošnje medije i PR agencije.
- Privredno društvo za proizvodnju i emitovanje tv programa Televizija Leskovac, „Ulice moga grada“ – 9.880.000 dinara
- Televizija K-1, „Demografija i natalitet su naš prioritet“ – 4.300.000
- Radio televizija 4S, „Obrazovanje“ – 2.200.000
- Dinkom k-1, „Čaršija“ – 1.900.000
- Studio doo Leskovac, „Lučonoše srpskog Mančestera“ – 1.600.000
- Lestig doo-Dnevnik juga, „Fokus na mlade – mladi Leskovčani u fokusu“ – 1.400.000
- Centar za edukaciju i razvoj Jugmedia, „povratak selu“ – 1.000.000
- TV Vlasotince – preduzeće za radio i tv difuziju Gaga, „U dobrom smeru“ – 700.000
- Agencija SDS – Sportska strana juga, „Leskovac grad sporta, velika ulaganja u sport“ – 580.000
- Zona plus doo, „Zeleni Leskovac“ – 500.000
- RTV Bel ami – portal, „Pozdrav iz Leskovca“ – 500.000
- Centar za razvoj medijske pismenosti Stav, „U fokusu“ – 500.000
- Društvo za radio i televizijske aktivnosti Kopernikus Cable Network, „Leskovac na putu razvoja – 500.000
- Nova Naša reč, „Informisanjem do transparentnog budžeta“ – 500.000
- Romska obnova, saradnja i alternativa ROSA, „Zajedno za bolji život zajednice“ – 400.000
- Goran Tasić PR agencija za reklamu, medijsko predstavljanje i produkciju Agrozona promedia, „Serijal tv emisija Agrospektar 21“ – 400.000
- Preduzeće za emitovanje radio programa i trgovinu „Radio 016“, „Za naše bolje sutra“ 400.000
- Friends brands, „Za bolja polja“ biomasa nedovoljno iskorišćen izvor obnovljive energije – 400.000
- Udruženje Info centar juga, „Zdravlje je najbitnije“ – 390.000
- TV Info puls doo Vranje, „Svetinje leskovačkog kraja“ – 300.000
- Regionalna informativna agencija JUGPress, „Građani u fokusu lokalne uprave“ – 300.000
- Milorad Cvetković pr veb portal vesti i oglasi juga, „Naša jela – remek dela“ biseri gastronomske baštine leskovačkog kraja – 300.000
- Helloanimation – Manuela Radojković PR, „Čuvari starih zanata“ – 300.000
- Glasnik – medija centar 016, „Leskovac na putevima preporoda“ – 300.000 dinara
- Bratislav Ilić novinska angencija Infopres DBS, „Obični, neobični ljudi i obična, neobična mesta“ – 250.000
- Leskovački krug, „Digitalno nasilje“ – 200.000.
Novina i iznenađenje je, posle dve godine, d projekat Regionalne informativne agencije JUGpress uopšte podržan iznosom koji je mejdu nanižima.