Ko je sve i po koliko novca dobio u Leskovcu za medijske sadržaje

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Od trideset miliona dinara, koliko je iz budžeta grada Leskovca izdvojeno za sufinansiranje javnog interesa u medijskim sadržajima, trećinu ili  nešto manje od deset miliona dobila je Televizija Leskovca koju je zvanično privatizovao Radojica Milosavljević.

Najveći deo novca je , naravno, podeljen medijam i raznim PR agencijama koje su u „milosti“ lokalne vlasti i SNS .

 

Ukupno dvadeset šest medijskih projekata biće sufinansirano od strane grada Leskovca, predlog je dostavila tročlana komisija koju su činili već tradicionalni “ocenjivači” i tandem koji odlučuje o tome koji mediji će dobiti novac od poreza Leskovčana, a čine ga Mića Miljković iz Niša i Radoman Irić iz Vranja.

 

Treći član je ove godine bio , na predlog Lokal pressa i NUNS-a, Stojan Marković iz Čačka.

 

I ove godine je deo od trideset miliona dinara, koliko je za ove namene izdvojeno u budžetu Leskovca, otišao u Niš i Vranje za tamošnje medije i PR agencije.

 

  • Privredno društvo za proizvodnju i emitovanje tv programa Televizija Leskovac, „Ulice moga grada“ – 9.880.000 dinara

 

  • Televizija K-1, „Demografija i natalitet su naš prioritet“ – 4.300.000

 

  • Radio televizija 4S, „Obrazovanje“ – 2.200.000

 

  • Dinkom k-1, „Čaršija“ – 1.900.000

 

  • Studio doo Leskovac, „Lučonoše srpskog Mančestera“ – 1.600.000

 

  • Lestig doo-Dnevnik juga, „Fokus na mlade – mladi Leskovčani u fokusu“ – 1.400.000

 

  • Centar za edukaciju i razvoj Jugmedia, „povratak selu“ – 1.000.000

 

  • TV Vlasotince – preduzeće za radio i tv difuziju Gaga, „U dobrom smeru“ – 700.000

 

  • Agencija SDS – Sportska strana juga, „Leskovac grad sporta, velika ulaganja u sport“ – 580.000

 

  • Zona plus doo, „Zeleni Leskovac“ – 500.000

 

  • RTV Bel ami – portal, „Pozdrav iz Leskovca“ – 500.000

 

  • Centar za razvoj medijske pismenosti Stav, „U fokusu“ – 500.000

 

  • Društvo za radio i televizijske aktivnosti Kopernikus Cable Network, „Leskovac na putu razvoja – 500.000

 

  • Nova Naša reč, „Informisanjem do transparentnog budžeta“ – 500.000

 

  • Romska obnova, saradnja i alternativa ROSA, „Zajedno za bolji život zajednice“ – 400.000

 

  • Goran Tasić PR agencija za reklamu, medijsko predstavljanje i produkciju Agrozona promedia, „Serijal tv emisija Agrospektar 21“ – 400.000

 

  • Preduzeće za emitovanje radio programa i trgovinu „Radio 016“, „Za naše bolje sutra“ 400.000

 

  • Friends brands, „Za bolja polja“ biomasa nedovoljno iskorišćen izvor obnovljive energije – 400.000

 

  • Udruženje Info centar juga, „Zdravlje je najbitnije“ – 390.000

 

  • TV Info puls doo Vranje, „Svetinje leskovačkog kraja“ – 300.000

 

  • Regionalna informativna agencija JUGPress, „Građani u fokusu lokalne uprave“ – 300.000

 

  • Milorad Cvetković pr veb portal vesti i oglasi juga, „Naša jela – remek dela“ biseri gastronomske baštine leskovačkog kraja – 300.000

 

  • Helloanimation – Manuela Radojković PR, „Čuvari starih zanata“ – 300.000

 

  • Glasnik – medija centar 016, „Leskovac na putevima preporoda“ – 300.000 dinara

 

  • Bratislav Ilić novinska angencija Infopres DBS, „Obični, neobični ljudi i obična, neobična mesta“ – 250.000

 

  • Leskovački krug, „Digitalno nasilje“ – 200.000.

 

Novina i iznenađenje je, posle dve godine, d projekat Regionalne informativne agencije JUGpress uopšte podržan iznosom koji je mejdu nanižima.

Tagovi

Povezani tekstovi