Milošević je pohvalila učesnike konkursa za maštovitost u kreiranju projekata medijskih sadržaja, koji, kako je rekla, oslikavaju bogatstvo života u pokrajini, vidljivo je da se oni ponavljaju iz godine u godinu i da se svode manje, više na redovno izveštavanje o aktivnostima funkcionera i organa lokalnih i pokrajinske vlasti.
Najviše novca i ove godine dobili su provereni saradnici pokrajinske SNS vlasti – prvenstveno, to je preduzeće Dnevnik Vojvodina pres, izdavač lista Dnevnik i osnivač njegove DVP produkcije sa ukupno 3,7 miliona dinara za dva projekta – živeti na selu i spomenici kulture.
Više medija prijavilo je “projekte” o natalitetu u stilu “da nas bude više” i slično, o ženskom preduzetništvu, vršnjačkom nasilju… Preduzeće Fabrika slova za Vojvođanski magazin inkasiraće 1.200.000 dinara za projekat jednostavnog naziva “Volim Vojvodinu”.
Novosadska TV, koju vodi Emilija Marić, dobila je milion i po dinara za projekat “Dvorci Vojvodine – aristokratski duh Vojvodine”, dok je Novosadski reporter bio iskren i konkurisao sa projektom podrške vlastima – “Pokrajinska zdravstvena politika i borba protiv pandemije” za koji mu je dodeljeno 1,1 milion dinara, a portal Sremskikarlovci.info konkurisao je sa sličnim “projektom”- Praćenje infrastrukturnih projekata Vlade AP Vojvodine na teritoriji opštine Sremski Karlovci” čime je “zaslužio” 200.000 dinara.
Subotički magazin Dani “za čitanje ćirilice” dobio je 1,2 miliona, Produkcija Infobiro milion dinara za “Vojvodina 2021 – od infrastrukture do kulture”, pančevačka Dunav TV za “Pančevački leksikon” dobila je 800.000, a nisu zaboravljene ni mnoge druge lokalne TV i radio stanice koje se uglavnom bave lakiranjem stvarnosti.
Novac medijima podeljen je na predlog tročlane komisije u kojoj su dvojica zaposlenih u RTV Vojvodine – novinar Petar NJaradi i Velimir Petrušić, rukovodilac dopisničke mreže JMU RTV Vojvodine i Vladimir Jovanović, direktor i glavni i odgovorni urednik Medija info centra u Novom Sadu.