United Media postala većinski vlasnik slovenačke kompanije Adria Media

Izvor: United Media
Izvor: United Media

United Media, vodeća medijska kompanija u jugostočnoj Evropi, postala je većinski vlasnik slovenačke medijske kuće Adria Media Ljubljana.

Nakon odobrenja nadležnih regulatornih tela, United Media postala je vlasnik 71 odsto vlasništva u kompaniji Adria Media, kući koja u svom vlasništvu ima najprestižnije portale i štampana izdanja u Sloveniji.

 

“Izuzetno mi je drago što smo završili proces preuzimanja i što je kompanija Adria Media postale deo portfolija United Media. U svom vlasništvu imaju najbrže rastući digitalni portfolio koji trenutno zauzima 3. mesto među svim portalima u Sloveniji. Nastavićemo da razvijamo ono što je već sada jako uspešan biznis i da kroz ovo partnerstvo i nova ulaganja dopremo do nove publike”, istakla je izvršna direktorka United Media Aleksandra Subotić.

Adria Media je izdavačka kuća sa portfoliom najvažnijih nacionalnih i internacionalnih štampanih i digitalnih brendova Metropolitan, Avto Magazin, Govori se, Aktivni, Cosmopolitan, Elle, Sensa i Story. Svojoj publici dodatno nudi i specijalne dodatke koji im omogućavaju dodatni sadržaj i zadovoljavaju rastuću potrebu publike za pouzdanim i interesantnim temama.

 

Prema zvaničnim merenjima slovenačkog MOSS-a, digitalna izdanja Adria Media su četvrti izdavač u zemlji i imaju 52% reach-a na slovenačkom tržištu.

 

United Media je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, koja posluje u osam zemalja i u čijem portfoliu se nalazi 58 televizijskih kanala, 28 portala, šest štampanih izdanja i pet radio stanica.

Tagovi

Povezani tekstovi