Autori koji se kvalifikuju za Partner Program moraju imati najmanje 1.000 pretplatnika i 4.000 sati ukupnog vremena gledanja na kanalu u poslednjih 12 meseci.
Kompanija u vlasništvu Google-a se borila da pronađe ravnotežu između velikog broja kreatora koji ostvaruju prihod od oglasa i zadovoljavanja oglašivača. Ovo uključuje donošenje odluke o tome kada ukloniti oglase sa kanala koji učestvuju u uznemiravanju ili drugom problematičnom sadržaju.
YouTube je ažurirao svoju politiku uznemiravanja 2019. godine kao odgovor na uznemiravanja pojedinih kreatora i kaznio je autore koji prelaze pravne ili etičke granice na svojim kanalima.
U prošloj godini usledilo je demonetiziranje video zapisa u kojima se pominje koronavirus, koji se smatra osjetljivom temom.
YouTube je naveo da se broj novih kanala koji se pridružuju programu 2020. više nego udvostručio u odnosu na 2019. godinu, dok je broj kanala koji ostvaruju milionski i veći prihod povećan za 35%.