Jedinog kupca za TV Pančevo ne bije dobar glas

tv-studio-pancevo-naslovi-net

[box align=’box-center’ id=’7561′]

U Televiziji kažu da im je ime te firme, registrovane kao agencija za informisanje, marketing i SMS usluge poznato jer je upravo sa njenog mejla, septembra prošle godine, prijavu o zainteresovanosti za privatizaciju RTV Pančevo Agenciji za privatizaciju, podneo izvesni Igor Živković i to kao fizičko lice, a takva prijava stigla je i u pančevačku Gradsku upravu. Iako su bili, kažu, zatečeni ovom iznenadnom posetom, upriličili su mu obilazak televizije uz napomenu, da zgrada u strogom centru grada, u kojoj su i sami stanari, nije predmet prodaje.

Ime Zorana Majdaka, međutim, poznato je javnosti u vezi sa prevarama preko SMS kvizova, a u medijima je pominjan kao vlasnik više radio i televizijskih stanica koje nisu imale dozvole za rad ili su bile zabranjivane  zbog nezakonitog korišćenja SMS-a u programu.

U novembru 2012, kako prenosi TV Pančevo, MUP je izdao saopštenje da je „policija privela 18 osoba, među kojima i Zorana Majdaka, osumnjičenih da su malverzacijama pribavili korist veću od 15 miliona evra”. Tada su mediji navodili da su osumnjičeni na televizijskim kanalima TV „Duga” i TV „Astro” i radio-stanicama „Narodni radio” i „Centar”, sa kojima se Majdak dovodi u vezu, organizovali telefonske robno-novčane kvizove. „Varani su građani koji su se javljali, a nisu uključivani u program, već su stavljani na čekanje kako bi njihovi pozivi ostvarili što veći broj telefonskih impulsa sa dodatom vrednošću”, završava TV Pančevo navođenje saopštenja MUP-a.

– Ja ni za šta nisam osuđen i nije mi zabranjeno da radim. Radim i ovde i u inostranstvu,  a prijave su u Agenciji prihvaćene normalno. Inače, u zakonskom roku, prijavu Agenciji za privatizaciju  poslala je i firma „Entertainment media group” čiji sam vlasnik i to za kupovinu Studija B i RTV Pančevo, izjavio je za „Politiku” Zoran Majdak.

Gradska uprava nije dobila nikakav dopis ili informaciju o namerama zainteresovanih da kupovinu Televizije, tvrdi Jasmina Večanski, članica Gradskog veća zadužena za informisanje.

„Gradska uprava je  samo dala model za privatizaciju i cenu, ali adrese za svaki dalji kontakt zainteresovanih su Agencija za privatizaciju i Radio-televizija Pančevo, kaže Večanski.

[box align=’box-center’ id=’7566′]

RTV je objavila i neke detalje razgovora Zorana Majdaka i Tatjane Jelesić, direktorke ove medijske kuće, gde se kaže da ih je onobavestio da nije zainteresovan da se signal emituje iz Vršca, kako bi pokrio južni Banat, nego da ga isključivo zanima signal sa Avale, pošto u Beogradu ima klijente, a Jelesićeva je saznala i za njegovu ideju da bi naziv Radio-televizija Pančevo, trebalo promeniti u „Ozon” kako bi se izgubio predznak lokalnog karaktera.

Majdak to, međutim, demantuje i tvrdi da je došao da se raspita o ceni i upozna sa stanjem kuće.

– Naš cilj je da to ostane informativna, ali na nivou produkcije nacionalna televizija, da u kablu pokrenemo program za celu Srbiju u šta bismo uložili milion evra. Što se tiče signala, nije tačno da sam isključivo za signal sa Avale, ali on nam treba zbog tržišta. Zanima nas Banat, ali nas zanima i čitava Srbija. Takođe, namera nam nije da otpuštamo ljude, što sam im i rekao već i da zaposlimo nove – kaže Majdak.

Šezdesetak zaposlenih i honoraraca, već mesecima, rade u strepnji kako će se završiti neminovni proces privatizacije sa ovakvim kupcima. Ovu prvu posetu možda budućeg vlasnika ove medijske kuće, koja postoji 23 godine, nisu želeli opširnije da komentarišu, osim što je za „Politiku”, glavna i odgovorna urednica, Nevena Simendić kratko rekla:

„To nije opcija koju su građani ovog grada i regiona zaslužili”.

RTV Pančevo je, inače, među retka četiri od 76 medija u Srbiji koji bi, zahvaljujući na vreme spremljenoj dokumentaciji, u najskorije vreme mogla da stigne do prodaje. I Grad je poštovao naloge zakona, pa je Agenciji poslao predlog modela privatizacije i to prodajom kapitala, koji omogućava da se u roku od pet godina zadrži medijska delatnost. Na prvoj aukciji početna cena će biti pet miliona dinara, polovina od procenjene ukupne vrednosti kapitala. Ako prva ne uspe, sledi druga prodaja sa upola nižom početnom cenom, a ako ni tada ne bude kupaca, zakon kaže, da bi novi vlasnici medijskih firmi mogli da postanu i njihovi zaposleni.

Tagovi

Povezani tekstovi