Prema rečima Jasne Milošević iz „Stratedžik marketinga“, „Kurir“ redovno čita 8,4 odsto populacije, „Pres“ 5,5 odsto, „Alo“ 3,8 odsto, dok „Politiku“ redovno čita 2,9 odsto populacije. Istraživanje je pokazalo da dnevne novine u Srbiji redovno čita 38,3 odsto populacije.
Kod elektronskih medija najgledanija televizija u Srbiji tokom 2007. godine bio je Prvi program RTS-a, sa udelom gledanosti od 26,5 odsto, pokazuju rezultati istraživanja agencije AGB „Nilsen medija riserč“, koja su juče predstavljena u Novom Sadu.
Direktor agencije Darko Broćić kazao je da elektronsko merenje gledanosti piplmetrom pokazuje da je Televiziju „Pink“ tokom prošle godine gledalo 23,5 odsto populacije, dok je na trećem mestu bila Televizija B92, sa udelom od 9,3 odsto.
Drugi program RTS-a pratilo je 6,8 odsto populacije, „Foks“ je imao udeo od 4,7 odsto, „Avala“ 3,6 odsto, Televizija „Hepi“ tri odsto, dok su „Studio B“, „Košava“ i Prvi program Televizije „Vojvodina“ imale udeo od po jedan odsto.
„Borba između RTS 1 i ‘Pinka’ vođena je tokom čitave godine, a ‘Pink’ je bio najgledaniji tokom jula i avgusta. B92 je najveću gledanost imao u maju, novembru i decembru zbog serijala ‘Veliki brat“, rekao je Brocić.
Prema njegovim rečima, ako bi uporedili rezultate istraživanja od 2003. do 2007. godine, „Pink“ beleži stalni blagi rast gledanosti, RTS 1 je, nakon buma u 2006. godini, doživeo izvestan pad, B92 ima kontinuiran rast gledanosti, dok kod RTS 2 nema bitnih razlika.
Prema juče predstavljenom istraživanju agencije „Stratedžik marketing“, najslušanije radio stanice u 2007. godini u Srbiji bile su B92, Prvi program „Radio Beograda“ i „Radio S“, koje je dnevno u proseku slušalo sedam odsto populacije.
„Beograd 202“ slušalo je 2,6 odsto, radio stanice „Indeks“ i „Roadstar“ oko dva odsto, dok je Radio „Fokus“ pratilo oko 1,5 odsto populacije.
Juče je saopšteno i da je, prema proceni realne vrednosti, tržište oglašivača u Srbiji u 2007. godini iznosilo oko 175 miliona evra, što je u odnosu na 2006. godinu povećanje preko 50 odsto.
Beta