Promena imena bi mogao biti pokušaj da se popravi reputacija Fejsbuka, poljuljana nizom problema – od širenja dezinformacija na platformi, neuspeha u moderiranju komentara i otkrića o negativnom uticaju njegovih proizvoda na mentalno zdravlje pojedinih korisnika, piše CNN.
Zakerberg je najavio promenu tokom kompanijskog sastanka u virtuelnoj realnosti.
„Fejsbuk je jedan od najviše korišćenih proizvoda u istoriji. To je prepoznatljiv brend društvenog medija, ali sve manje obuhvata ono što mi radimo“, rekao je Zakerberg.
Dodao je da će „metauniverzum“ biti „sledeća granica, kao što je društveno umrežavanje bila granica kada smo počinjali“.
Nagovestio je niz novih društvenih, igračkih i radnik koncepta za „metauniverzum“.
Fejsbuk je prikazao seriju video snimaka koji pokazuju viziju te kompanije o „metauniverzumu“, poput mogućnosti da korisnik pošalje svoju hologramsku sliku priatelju koji je na koncertu u stvarnom životu, sedenje za virtuelnim stolovima i igranje igara sa prijateljima.
„Vaši uređaji neće više biti fokus vaše pažnje. Videćemo mnoge od ovih tehnologija u narednih pet do 10 godina. Mnogo toga će biti mejnstrim i mnogi od nas će stvarati i naseljavati svetove koji su jednako detaljni i ubedljivi kao i ovaj naš, svakog dana“, rekao je Zakerberg.