Građani Srbije se i dalje najviše informišu preko televizije, rezultat je istraživanja agencije Ipsos kada su u pitanju mediji u 2018. godini.
Ovaj trend nije tipičan za veći deo Evrope. Ipak, ljudi u Srbiji prate trendove kada je u pitanju informisanje preko interneta koji konstantno raste kao izvor informisanja.
U Srbiji je u 2018. godine registrovano 2034 medija, od čega je zakonski prijavljeno 1263.
Najviše je pisanih izdanja – dnevnih novina i magazina 863, a slede internet portali 432 i radio stanice 309. TV stanica je 211.
Gledajući period od 2015. godine, povećao se broj svih medija, a očekivano, najveći je broj novih internet portala. Njih je pre tri godine bilo 156, a danas gotovo tri puta više.
Ipak u Srbiji je i dalje najdominantniji i najuticajniji medij. Slede internet i radio. Velika popularnost FM radio stanica je takođe atipična kada se pogleda kontinent.
Televizija dospeva do pet miliona građana Srbije, a slede internet sa 4,9, radio (3,6), magazini (2,5) i dnevne novine sa dosegom od 1,3 miliona.
Shodno tome i najveći deo novca za oglašavanje ide na televizije, više od 50 odsto ukupne sume odnosno blizu 100 miliona evra.
Prema dostupnim podacima sledi ga oglašavanje u dnevnim novinama sa 26,6 miliona, ali treba istaći da je ono u konstantnom padu, tako da je pitanje trenutka kada će dnevnu štampu prestići internet koji je na 26 miliona evra. Skok od pola miliona evra zabeležilo je i oglašavanje na radiju i sada iznosi 7,5 miliona.
Poverenje građana je i dalje najveće za programe televizije, a najmanje je za informacije u dnevnim novinama i političkim magazinima.